budda YouTube rekord

Budda z rekordem oglądalności na YouTube. Pobił wynik Wardęgi 

\"\"

Znany twórca internetowy Budda pobił rekord oglądalności w serwisie YouTube. Transmisję przed ekranami swoich monitorów w szczytowym momencie śledziło ponad 650 tysięcy osób. Mężczyzna zorganizował loterię, w której do wygrania były samochody i ekskluzywne gadżety.  

Wielu twórców na platformie YouTube ma swoje pięć minut sławy, ale tylko nieliczni osiągają oszałamiający sukces komercyjny. W ostatnich dniach internetowy fenomen, znany jako Budda, zdobył niezwykłą popularność. Ustanowił on nowy rekord oglądalności na YouTube swoim niesamowitym konkursem, w którym do wygrania były m.in. samochody. 

Budda – kim jest? 

Budda, czyli Kamil Labudda, znany jest z prowadzenia kanału na YouTube, na którym dzieli się swoją pasją jaką są samochody. Jego naturalny talent do przyciągania uwagi widzów oraz unikalna osobowość wkrótce przyniosły mu ogromną liczbę odbiorców. Obecnie jego kanał obserwuje ponad 2 miliony subskrybentów.  

Wychowywał się w trudnym środowisku, w dzieciństwie uczestniczył w wypadku, w którym zginęła babcia Kamila. Jego ojciec był alkoholikiem, a matka wyrzuciła go z domu, gdy skończył 18 lat. Jak przyznał w jednym z wywiadów, nie utrzymuje kontaktu z rodziną. Wyjechał do Anglii, gdzie imał się różnych prac. Kanał na YouTube założył w 2019 roku.  

Oprócz zamiłowania do motoryzacji, Budda angażuje się w liczne akcje charytatywne. Krakowianin zyskał rozgłos, gdy anonimowo zostawił pod drzwiami jednego z domów dziecka w Krośnie skrzynkę z 100 tysiącami złotych i 5 kilogramami słodyczy. Dopiero później ujawnił się jako darczyńca. Wcześniej pomógł także bezdomnemu, ofiarując mu odzież i pieniądze na nowy start. 

Losowanie z rekordową oglądalnością 

Budda postanowił nagrodzić swoich fanów wyjątkowym konkursem. W listopadzie ubiegłego roku ruszył z loterią „7 AUT X BUDDA”. Do wygrania były samochody wysokiej klasy, takie jak Mercedes A45 AMG, Audi RS6 czy BMW M3. Ponadto w puli nagród znalazły się konsole PlayStation 5, iPhone’y 15 czy laptopy Acer Nitro 5. Akcja wzbudziła zatem ogromne zainteresowanie wśród oglądających.

\"\"

Fot. YouTube / Budda. TV

Warunkiem uczestnictwa w loterii był zakup e-booka „Backstage, czyli co się dzieje na kanale BuddaTV”. Można było za niego zapłacić różne kwoty. Jeden los kosztował 39 zł, za 79 zł można było otrzymać trzy, za 139 zł – sześć, a za 199 zł – dziesięć kuponów. Konkurs zebrał rekordową widownię. Przed ekranami laptopów i telefonów transmisję na żywo oglądała oszałamiająca liczba – ponad 650 tysięcy osób. To niewątpliwie bezprecedensowy wynik, żaden inny twórca na YouTube nigdy nie osiągnął takiego rezultatu. 

Budda przebił wynik Wardęgi 

24-latek organizując loterię, zapisał się na kartach historii polskiego Internetu. Dotychczas rekord należał do Sylwestra Wardęgi, który zgromadził wówczas niemal 430 tysięcy widzów. Kontrowersyjny influencer omawiał informacje dotyczące afery Pandora Gate, w którą zamieszanych było kilku czołowych YouTuberów. 

Ten spektakularny rekord oglądalności jest dowodem na to, że YouTube to serwis, który ciągle się rozwija. Twórcy treści mają nieograniczoną możliwość zaskakiwania i zachwycania swoich widzów, co przekłada się na rosnącą popularność. Dzięki takim przedsięwzięciom platforma będzie ważnym narzędziem dla influencerów, dopóki widzą w niej szansę na dotarcie do szerokiej i oddanej widowni.

Autor: Łukasz Brajczewski

Fot. YouTube / Budda. TV/https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=EMY0KDE4DzI

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *